BEL ONS

Callcenter mw Inbound, Woerden, fulltime, kans op vast

Vacature is geplaatst op 27-09-2019


Branche:

logistiek

Omschrijving:

In de functie van call center medewerker inbound behandel je inkomende vragen over afspraken voor produktleveringen en reparaties.

 


Branche:

logistiek

Omschrijving:

Als 2nd liner /teamleider callcenter werk je samen met je collega’s aan een uitstekende service voor onze klanten. In deze functie ben je verantwoordelijk voor inkomend en uitgaand telefoonverkeer en onderhoud je contact met klanten via e-mail. Je behandelt vragen, opmerkingen en klachten en maakt bezorgafspraken. 

 

Functie eisen.

 

Je bent communicatief vaardig en beheerst de Nederlandse, Engelse en  bij voorkeur(!) ook Franse taal uitstekend in woord en geschrift. Je bent assertief, behulpzaam, nauwkeurig en klantgericht en bovenal een teamplayer. Je hebt kennis van het MS Office pakket, maar bent ook in staat om verschillende bedrijfsspecifieke systemen snel eigen te maken.

 

Het callcenter is geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 uur tot 21:00 uur en op zaterdag van 9:00 uur tot 17:00 uur. 

Het betreft in principe een fulltime job, ben je echter parttime beschikbaar word je ook van harte uitgenodigd om te reageren.

Kandidaten moeten in staat zijn om een Verklaring Omtrent Gedrag aan te vragen. NB, Deze hoeft dus niet al te zijn aangevraagd.

Overige informatie.

Bij gebleken geschiktheid bestaan er diverse mogelijkheden.
Het werk is bij een gerenommeerd, groeiend internationaal opererende logistieke dienstverlener.

Interesse in deze vacature? Neem dan snel contact met ons op of reageer via deze website! Voor meer informatie over deze functie kunt u ook contact met ons opnemen.

Uw reactie zien wij met belangstelling tegemoet!

 

Back