Callcenter agent (Nuth)

Vacature is geplaatst op 15-07-2022


Branche:

Administratief-secreatarieel/ logistiek

Omschrijving:

In de functie van call center medewerker draag je zorg voor  inkomend telefoonverkeer (niet commercieel).

Locatie .

Nuth

 


Omschrijving:

Onze opdrachtgever 'Dynalogic' verzorgt dagelijks duizenden leveringen bij klanten, dit zijn aankopen door consumenten bij webwinkels etc.

In deze functie ben je verantwoordelijk voor inkomend telefoonverkeer.  Je behandelt vragen die mensen stellen over telefoonverzekeringen die afgesloten zijn bij landelijke providers zoals T Mobile.


Functie eisen.

Je bent communicatief vaardig en beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift. Je bent assertief, behulpzaam, nauwkeurig en klantgericht en bovenal een teamplayer. Je hebt kennis van het MS Office pakket, maar bent ook in staat om verschillende bedrijfsspecifieke systemen snel eigen te maken.

Het callcenter is geopend van maandag t/m zaterdag van 09:00 uur tot 20:00 uur.

De job is voor zowel fulltime als parttime kandidaten. Informeer naar de mogelijkheden!

Kandidaten moeten in staat zijn om een Verklaring Omtrent Gedrag aan te vragen. NB, Deze hoeft dus niet al te zijn aangevraagd.

 

Overige informatie.

Bij gebleken geschiktheid bestaan er diverse mogelijkheden.
Als deze job geschikt voor je lijkt en je begint dan ontvang je een bonus van €350 ! Een mooie kans op een leuk extraatje.

Interesse in deze vacature? Neem dan snel contact met ons op of reageer via deze website! Voor meer informatie over deze functie kun je ook contact met ons opnemen.

De reactie zien wij met belangstelling tegemoet!

 

 

Ga terug