Transport en logistiek
Als Callcenter medewerker beantwoord je binnenkomende vragen en maak je leverafspraken voor reeds online aangekochte artikelen.
Woerden
In de regio Woerden zijn wij op zoek naar een Callcenter Medewerker
In de functie van callcenter medewerker ben je de schakel tussen de vragen van de klant en de uitvoering van de leveropdrachten en reparaties. Je bent verantwoordelijk voor in-komend en uitgaand (niet commercieel) telefoonverkeer en je onderhoudt contact met klanten via de email. Je behandelt vragen, klachten en maakt bezorgafspraken. Je houdt over de communicatie nauwkeurig bij wat er besproken is. Je staat in voor het klantgericht en nauwkeurig verwerken van inkomende vragen conform klant specifieke procedures. Je bent het aanspreekpunt externe klanten en je staat bij vragen deze vriendelijk en behulpzaam te woord.
Voor deze functie worden ook trainingen aangeboden.
Het callcenter is geopend van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 21:00 uur en op zaterdag van 09.00 - 17:00 uur. De opdrachtgever vraagt een flexibele instelling ten aanzien van deze werktijden.
Er wordt een beschikbaarheid verwacht van 32-40 uur per week.
Overige eisen:
Overige informatie.
Bij gebleken geschiktheid bestaan er diverse mogelijkheden. Het werk is bij een gerenommeerd, groeiend internationaal opererende logistieke dienstverlener.
Interesse in deze vacature? Neem dan snel contact met ons op of reageer via deze website! U kunt ook reageren via www.befaflex.nl
Voor meer informatie over deze functie kunt u ook contact met ons opnemen.
Uw reactie zien wij met belangstelling tegemoet!